عکس؛ زمانی که رقابت بین نیمکت‌نشین های رئال مادرید زیاد بود

عکس؛ زمانی که رقابت بین نیمکت‌نشین های رئال مادرید زیاد بود

پایگاه خبری فوتبالی - در فصل 2016/17، رئال مادرید با هدایت زیدان یکی از بهترین عملکرد های تاریخ خود را داشت و موفق شد در انتهای فصل هم قهرمان لالیگا و هم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود و به این ترتیب یک دوگانه تاریخی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، در آن فصل، نیمکت رئال مادرید یک نیمکت پر ستاره بود به طوری که رقابت ویژه ای میان نیمکت نشین های رئال مادرید بر سر بازی کردن وجود داشت. در آن فصل، زین الدین زیدان از کاسمیرو، لوکا مودریچ و تونی کروس به عنوان سه هافبک خود استفاده می کرد. از سوی دیگر خامس رودریگز و ایسکو را هم که در آن زمان شرایط خوبی داشتند، در تیم خود داشت. خامس در آن فصل 11 گل به ثمر رساند و 12 پاس گل داد و ایسکو هم 11 گل زد و 10 پاس گل داد.

کریم بنزما در آن فصل مهاجم نوک فیکس رئال مادرید بود اما یک آلوارو موراتای آماده هم روی نیمکت رئال مادرید نشسته بود. موراتا در آن فصل، 20 گل زد و 5 پاس گل داد. او به عنوان بازیکن تعویضی آمار بسیار درخشانی داشت.

مارکو آسنسیو هم در فصل 2016/17 برای رئال مادرید 13 گل زد و 4 پاس گل داد. او در آن زمان یک یار تعویضی بود و در حال حاضر هم هنوز در فصل 2022/23 یک جایگاه ثابت در ترکیب رئال مادرید ندارد و با رودریگو و والورده بر سر پست وینگر راست رقابت می کند.

1470