در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا کدام بازیکنان بیشترین دریبل را زده‌اند؟(عکس)

در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا کدام بازیکنان بیشترین دریبل را زده‌اند؟(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - لیگ قهرمانان اروپا بدون شک جذاب ترین تورنمنت باشگاهی حال حاضر در فوتبال اروپا است و باید دید که در مراحل پیش رو چه اتفاقاتی قرار است رخ بدهد.

به گزارش فوتبالی، در هفته های پیش رو مرحله یک چهارم نهایی این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا استارت می خورد و باید دید که در این بازی ها چه اتفاقاتی می افتد و کدام تیم ها می توانند عملکرد بهتری داشته باشند و راهی مرحله نیمه نهایی شوند.

یکی از پارامتر هایی که درباره بازیکنان مختلف مورد توجه قرار می گیرد، توانایی دریبل زنی آن ها و پشت سر گذاشتن بازیکنان حریف است. در واقع این توانایی بیشتر برای وینگر ها مورد توجه قرار می گیرد چرا که آن ها هستند که باید با پشت سر گذاشتن مدافعان کناری حریف خود را به محوطه جریمه برسانند.

در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، وینیسیوس جونیور با 53 دریبل در حال حاضر بهترین دریبل‌زن لیگ قهرمانان اروپا به شمار می رود. پس از او رافائل لیائو از میلان با 47 دریبل قرار دارد. امباپه از پی اس جی 42 دریبل زده است و کواراتسخلیا با 39 دریبل در رده چهارم جای گرفته است. عثمان دمبله هم با وجود این که بارسلونا در دور گروهی رقابت ها حذف شد با 39 دریبل در این جدول حضور دارد.

1470