وقتی وینیسیوس جونیور گل قهرمانی چهاردهم رئال مادرید را هم زده بود

وقتی وینیسیوس جونیور گل قهرمانی چهاردهم رئال مادرید را هم زده بود

پایگاه خبری فوتبالی - در سال های اخیر بدون تردید وینیسیوس جونیور یکی از اصلی ترین بازیکنان رئال مادرید بوده است و در ترکیب تیم کارلو آنچلوتی عنصر اصلی خط حمله این باشگاه بوده است.

به گزارش فوتبالی ، در فینال لیگ قهرمانان اروپا در این فصل از رقابت ها، وینیسیوس جونیور موفق شد گل دوم رئال مادرید را به بروسیا دورتموند بزند. وینی جونیور روی پاس جود بلینگام این گل را به ثمر رساند.

وینیسیوس جونیور در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2022 هم گلزنی کرده بود. او تک گل رئال مادرید را در آن بازی مقابل لیورپول به ثمر رساند. وینی جونیور روی پاس فدریکو والورده در آن فینال گلزنی کرده بود.

در واقع وینیسیوس جونیور جوان ترین بازیکن تاریخ فوتبال است که با داشتن 23 سال و 324 روز موفق شده است در دو فینال مختلف در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کند.

وینی جونیور که یکی از نقش های اصلی را در قهرمانی های چهاردهم و پانزدهم رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا داشته است، مدعی توپ طلای سال 2024 نیز به حساب می آید و باید دید که اوضاع برای او در رقابت های کوپا آمه ریکا به چه شکل پیش خواهد رفت. جود بلینگام رقیب اصلی او در راه توپ طلا است.

1471