ژاوی به دنبال شکستن رکورد گواردیولا در ال کلاسیکو

ژاوی به دنبال شکستن رکورد گواردیولا در ال کلاسیکو

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید و بارسلونا قرار است یک بار دیگر در این فصل در تاریخ 16 فروردین در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت های کوپا دل ری به مصاف هم بروند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در ال کلاسیکوی رفت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری موفق شد رئال مادرید را با نتیجه یک بر صفر در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شکست دهد و اکنون مادریدی ها به دنبال کامبک زدن در نیوکمپ هستند که البته کار سختی دارند.

بارسلونا با هدایت ژاوی هرناندز در سال 2023 در ال کلاسیکو ها عملکرد بسیار خوبی داشته است. آبی و اناری ها در این سال در سه ال کلاسیکو به پیروزی رسیده اند. آن ها در فینال سوپرکاپ اسپانیا رئال مادرید را با نتیجه سه بر یک شکست دادند. در دور رفت نیمه نهایی کوپا دل ری رئال مادرید را با نتیجه یک بر صفر شکست دادند و در لالیگا با نتیجه دو بر یک در نیوکمپ رئال مادرید را شکست دادند.

تنها گواردیولا در بارسلونا موفق شده بود در سال 2011 در سه ال کلاسیکو رئال مادرید شکست دهد و اکنون ژاوی به این رکورد رسیده است و اگر بتواند در دور برگشت کوپا دل ری یعنی در ال کلاسیکوی 16 فروردین هم رئال مادرید را شکست دهد به رکورد 4 پیروزی در یک سال میلادی مقابل رئال مادرید خواهد رسید و از پپ گواردیولا هم عبور می کند.

1470