عکس؛ کریم بنزما آماده برای رویارویی با بارسلونا

عکس؛ کریم بنزما آماده برای رویارویی با بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - کریم بنزما در جریان بازی رئال مادرید و لیورپول پس از گلی که به ثمر رساند احساس درد کرد و به نظر می رسید که دچار مصدومیت شده است.

به گزارش فوتبالی، لنگ زدن کریم بنزما هنگام خوشحالی پس از گلش مقابل لیورپول، هواداران رئال مادرید را نگران کرد چرا که کریم بنزما یک مهره کلیدی در خط حمله رئال مادرید است و کاپیتان مادریدی ها است و در آستانه ال کلاسیکو، مصدوم شدن او خبر خوبی برای هواداران رئال مادرید نبود.

اما کریم بنزما پس از بازی رئال مادرید - لیورپول، در مصاحبه ای که داشت اعلام کرد که هر طور شده خودش را به ال کلاسیکو خواهد رساند و در نهایت هم این اتفاق رخ داد. کریم بنزما در آخرین تمرین رئال مادرید پیش از بازی مقابل بارسلونا حضور داشت و نشان داد که آماده است تا در ورزشگاه نیوکمپ، در ترکیب ابتدایی کارلو آنچلوتی قرار بگیرد.

بنزما در لیست رئال مادرید برای بازی مقابل بارسلونا حضور داشت و یکی از امید های اصلی هواداران رئال مادرید برای گلزنی در این بازی به حساب می آید و باید دید که اوضاع برای او مقابل بارسا به چه شکل پیش خواهد رفت. این بازی به نوعی آخرین فرصت رئال مادرید برای زنده نگه داشتن شانس قهرمانی خود در لالیگا است.

1471