سه امتیاز برای رئال مادرید با پنالتی‌های کریم بنزما

سه امتیاز برای رئال مادرید با پنالتی‌های کریم بنزما

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سی ام از رقابت های لالیگای اسپانیا، رئال مادرید موفق شد با نتیجه دو بر یک سلتاویگو را در ورزشگاه بالایدوس شکست دهد تا بدین ترتیب هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، این بازی اولین بازی رئال مادرید پس از تحقیر چهار بر صفر مقابل بارسلونا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو بود و اکنون رئال مادرید توانست سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد تا همچنان در صدر جدول لالیگا یکه تازی کند و یک قدم دیگر به قهرمانی در رقابت های لالیگا نزدیک شود. البته رئال مادرید بازی آسانی مقابل سلتاویگو نداشت و هر دو گلش توسط کریم بنزما از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. از سویی کریم بنزما یک ضربه پنالتی را هم خراب کرد. در واقع سه پنالتی در این بازی برای رئال مادرید گرفته شد که کریم بنزما دو تای آن را به گل تبدیل کرد و یکی را دروازه بان سلتاویگو گرفت.

تک گل سلتاویگو را هم در این بازی نولیتو به ثمر رساند. سلتاویگو در دقایق پایانی تلاش زیادی کرد تا بازی را به تساوی بکشاند اما در نهایت موفق نشد و رئال مادرید این بازی را با نتیجه دو بر یک به سود خود به پایان برد و هر سه امتیاز بازی را به دست آورد.

1470