عکسی که هواداران رئال مادرید را به ال کلاسیکو امیدوار می‌کند

عکسی که هواداران رئال مادرید را به ال کلاسیکو امیدوار می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی - فردا (یکشنبه) از ساعت 17:45 به وقت ایران در ورزشگاه نیوکمپ یکی از حساس ترین بازی های فصل لالیگا برگزار می شود و باید دید که در این ال کلاسیکو و این جدال رئال مادرید و بارسلونا چه نتیجه ای رقم خواهد خورد.

به گزارش فوتبالی، یکی از امید های اصلی هواداران رئال مادرید برای بازی مقابل بارسلونا، درخشش کریم بنزما، مهاجم فرانسوی است چرا که او در این فصل هم در رئال مادرید و هم در تیم ملی فرانسه عملکرد خوبی داشته است و بدین ترتیب نشان داده که یک مهاجم قابل اتکا و درجه یک است.

پس از بازی رئال مادرید و شاختار که کریم بنزما هم در آن بازی عملکرد خوبی داشت و توانست یک گل به ثمر برساند، بنزما در دو روز اخیر در تمرینات رئال مادرید حضور نداشت و این قضیه هواداران رئال مادرید را نگران کرده بود که شاید کریم بنزما به بازی مقابل بارسلونا نخواهد رسید.

اکنون بنزما در آخرین تمرین رئال مادرید پیش از بازی مقابل بارسلونا حضور داشته است و آمادگی بالایی هم در این جلسه تمرینی داشته است و بدین ترتیب خیال هواداران رئال مادرید از بابت حضور او در ال کلاسیکو راحت شد و مشخص شد که بنزما دچار مصدومیت نشده است.

1470