طلسمی که بنزما به دنبال شکستن آن در ال کلاسیکو است

طلسمی که بنزما به دنبال شکستن آن در ال کلاسیکو است

پایگاه خبری فوتبالی - اگر چه سال 2022 به طور کلی برای کریم بنزما سالی خوب و درخشان بوده است اما اوضاع در این مقطع از فصل و در حال حاضر برای کریم بنزما چندان مناسب پیش نرفته است.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید و بارسلونا یکشنبه از ساعت 17:45 در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی حساس چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و اوضاع برای هر دو تیم به چه شکل پیش خواهد رفت.

کریم بنزما این فصل را خوب شروع کرد اما مقابل سلتیک در لیگ قهرمانان اروپا دچار مصدومیت شد و پس از مدتی دوری از میادین، در بازگشت از مصدومیت آن عملکرد خوب همیشگی خود را نداشته است و به نوعی اوضاع برایش به خوبی همیشه پیش نرفته است. اکنون کریم بنزما به دنبال طلسم شکنی در ال کلاسیکو است.

به نقل از روزنامه آ اس، این بدترین دوران بنزما در مدت های اخیر است چرا که او در این فصل در 5 بازی گل نزده است و به نوعی اگر در ال کلاسیکو گلزنی نکند وارد بدترین دوران دو سال و نیم اخیر خود می شود که مربوط به زمانی است که بنزما در 6 بازی گلزنی نکرده بود. تاکنون 390 دقیقه بدون گلزنی برای بنزما سپری شده است. در این دوره وینیسیوس، رودریگو و والورده عملکرد بهتری داشته اند.

1470