تاریخ ال کلاسیکوهای فصل 21-2020 در لالیگا مشخص شد

تاریخ ال کلاسیکوهای فصل 21-2020 در لالیگا مشخص شد

خبرگزاری فوتبالی - قرعه کشی لالیگا در فصل 21-2020 در مقر فدراسیون فوتبال اسپانیا انجام شد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در هفته اول که به تعویق خواهد افتاد باید به مصاف ختافه برود در حالی که بارسلونا رو در روی الچه قرار می گیرد. اتلتیکو و سویا دیگر بازی جذاب هفته اول خواهد بود. البته هر شش تیم به دلایل مختلف (حضور در مسابقات اروپایی یا الچه که برای گرفتن سهمیه لالیگا به پلی آف رفت) در هفته اول حضور نخواهند داشت و هفته اول از روز 23 شهریور با هفت بازی آغاز خواهد شد و سه بازی دیگر به تعویق می افتد. رئال مادرید قرار است که از روز 30 شهریور به مسابقات اضافه شود در حالی که پنج تیم دیگر از روز ششم مهر مسابقات را آغاز خواهند کرد.

اما برای فوتبالدوستان جذاب ترین بخش قرعه کشی لالیگا این است که بفهمند بازیهای  میان رئال مادرید و بارسلونا چه زمانی انجام می شود. اولین ال کلاسیکوی فصل در روز چهارم آبان در ورزشگاه نیوکمپ در هفته هفتم برگزار خواهد شد که شاید اولین تقابل رئال مادرید و بارسلونا بدون مسی باشد. ال کلاسیکوی دور برگشت نیز در هفته سی ام در روز 22 فروردین  1400 در برنابئو برگزار خواهد شد.

در هفته پایانی لالیگا که اوایل اردیبهشت سال آینده برگزار می شود نیز رئال مادرید میزبان ویارئال خواهد بود در حالی که بارسلونا به خانه ایبار می رود.

4125