گزارش ویژه/ سود و زیان استقلال از جام جهانی

گزارش ویژه/ سود و زیان استقلال از جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی- جام جهانی 2022 قطر برای استقلال چقدر سود و زیان داشت.

به گزارش فوتبالی، جدا از بحث مالی که حضور بازیکنان هر باشگاه در جام جهانی باعث می شود مبلغی به باشگاه ها برسد، جام جهانی بر روی کیفیت و آینده بازیکنان هم تاثیر زیادی دارد. استقلال پیش از جام جهانی در حالی که تازه به فرم ایده آل رسیده بود و نمایشی چشم نواز خصوصا در بازی با نساجی داشت، اما بعد از جام جهانی دچار افت شد و باعث شد تا از کورس عقب بماند و حتی تا مرز از دست دادن کورس قهرمانی در این فصل هم پیش رفت، اما ریکاردو ساپینتو باز هم تیمش را به آمادگی رساند و موفق شدند مجددا در جمع مدعیان قهرمانی حضور داشته باشد. 

یکی از بازیکنانی که تا قبل از جام جهانی نمایش نسبتا متوسطی داشت روزبه چشمی بود، او پس از حضور در جام جهانی و گل فوق العاده اش به ولز، عملکرد رو به رشدی داشته است و به یک رهبر در میانه میدان تبدیل شده و در تمام بازی ها جزو بهترین بازیکنان استقلال بوده است. اما حسین حسینی کاپیتان اول آبی ها که پیش از جام جهانی از آمادگی خوبی برخوردار بود، پس از جام جهانی عملکرد ضعیفی داشته است و مقصر اول بیشتر گل های دریافتی استقلال بوده است. البته با توجه به مصدومیت های سیدحسین حسینی و همچنین علیرضا رضایی و حتی دروازه بان سوم استقلال، هر سه دروازه بان استقلال در این فصل فرصت حضور در قفس توری استقلال را پیدا کرده اند اما عملکرد ضعیفی از خود به جای گذاشته اند.

استقلال در تاریخ همیشه دروازه بانان خوبی داشته و حداقل دو دروازه بان این تیم، جزو بهترین های دروازه بانی ایران بوده اند و حالا از وقتی رشید مظاهری از استقلال رفته است، سیدحسین حسینی تقریبا بی رقیب شده و شاید دلیل افت او همین بی رقیب بودنش باشد.

2636