روزبه چشمی: حذف استقلال چیزی جز شرمساری برای فوتبال ایران ندارد

روزبه چشمی: حذف استقلال چیزی جز شرمساری برای فوتبال ایران ندارد

پایگاه خبری فوتبالی - کاپیتان استقلال و بازیکن تیم ملی، خواستار کمک مسئولین و دولت به آبی های تهرانی شد.

به گزارش فوتبالی، روزبه چشمی درباره دیدار ایران با کنیا گفت:" گل اول را خوردیم ولی خدا را شکر نشان دادیم که روحیه تیمی و جنگندگی به تیم ملی برگشته. از اول که بازیکنان و کادرفنی دور هم جمع شدیم، هدفمان موفقیت در جام ملت هاست و تمام تلاشمان را می‌کنیم. مردم بدانند، قول می‌دهیم که همه بازیکنان و کادرفنی برای قهرمانی، تمام تلاش خود را می‌کنند."

چشمی از انتظارات بازیکنان تیم ملی از فدراسیون فوتبال گفت :" اولین اردو برای بازیهای ملی، اردو خوبی بود. امیدوارم این فرصت ها را از دست ندهیم و بازی های دوستانه بیشتری تا جام ملت ها داشته باشیم. انشالله رسیدگی و اردوهای بیشتری باشد تا آماده تر شویم و قهرمانی جام ملت ها را بدست آوریم."

کاپیتان استقلال از وضعیت بحرانی این تیم گلایه کرد:" فکر میکنم من و ۳-۲ نفر از بازیکنان بعد از بازی با نساجی صحبت کردیم و گفتیم که این موضوع قطعا اتفاق سنگینی برای استقلال است. پرداخت این حجم از پول قطعا کار راحتی نیست و باید از سمت دولت و مسئولین کمک برسد. ما خبرهای خوشی در هفته پیش شنیدیم، که آقای مخبر قول دادند این مسئله حل شود و ما هنوز هم امیدواریم این کار انجام شود چون واقعا اگر این اتفاق رخ دهد، ضربه بزرگی هم به استقلال وارد می‌شود و هم تیم ملی. تیمی که سال گذشته با آن کیفیت بازی کرده و قهرمان شده، اگر اینطور از آسیا حذف شود، این اتفاق چیزی جز شرمساری برای فوتبال ما ندارد. با اینکه زمان کم است مسئولین باید کمک کنند و این اتفاق باید رخ دهد.

۷۷۶۸