قول ستاره لیورپول به هواداران: هنوز می‌توانیم سهمیه لیگ قهرمانان بگیریم

قول ستاره لیورپول به هواداران: هنوز می‌توانیم سهمیه لیگ قهرمانان بگیریم

پایگاه خبری فوتبالی - دیوگو ژوتا مهاجم پرتغالی لیورپول ایمان دارد که آن‌ها می توانند پایان خوشی برای فصل دردناک خود رقم بزنند.

به گزارش فوتبالی، یک شنبه شب از ساعت 20 به وقت تهران، تیم‌های لیورپول و منچستریونایتد در استادیوم آنفیلد مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. در حال حاضر شیاطین سرخ با 49 امتیاز در رده سوم و لیورپول با 39 امتیاز در رده ششم قرار دارند و این دیدار برای دو تیم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اگر لیورپول بتواند اریک تن هاگ و شاگردانش را شکست دهند، به 3 امتیازی تاتنهام رده چهارمی خواهند رسید. 

به نقل از سایت گل، ژوتا به خبرنگاران گفت: "ایمان دارم که می توانیم در جمع تاپ 4 به کار پایان دهیم. تاتنهام چهارم است و ما دو بازی کمتر از آن‌ها کرده‌ایم. می توانیم با کسب چند نتیجه مناسب به آن‌ها برسیم. بازی مقابل یونایتد همیشه خاص و ویژه است، اما 3 امتیاز نیز بسیار مهم می باشد. این بازی در زمان بسیار مناسبی برگزار شد.

نکته جالب بازی امروز، شکست ناپذیری لیورپول در آنفیلد مقابل شیاطین سرخ از ژانویه سال 2016 بوده است. آن‌ها به این 3 امتیاز خیلی دل بسته‌اند و در صورت کسب پیروزی، می توانند خود را به جمع چهار تیم برتر نزدیک تر کنند.

4416