واکنش جالب دستیار کلوپ به روحیه جنگندگی دیوگو ژوتا

واکنش جالب دستیار کلوپ به روحیه جنگندگی دیوگو ژوتا

پایگاه خبری فوتبالی- پپ لیندرز، دستیار یورگن کلوپ در لیورپول از روحیه جاه‌طلب مهاجم پرتغالی تیمش به وجد آمده است.

به گزارش فوتبالی، پپ لیندرز، دستیار هلندی یورگن کلوپ که یکی از ارکان اصلی کادر فنی لیورپول است، در مورد مهاجم پرتغالی تیمش گفت: «دیوگو ژوتا زمانی که عصبانی است فوق‌العاده عمل می‌کند!»

این بازیکن 27 ساله از زمانی که صلاح به عنوان بازیکن تیم ملی مصر به جام ملت‌های آفریقا رفت، دو گل به ثمر رسانده و دو پاس گل نیز ثبت کرده است.

لیندرز گفت: «وقتی ژوتا در حالت عصبانی است به طرز فوق‌العاده‌ای دوندگی‌اش افزایش می‌یابد و می‌تواند کارهایی انجام دهد که باورنکردنی هستند.»

مربی هلند خاطرنشان کرد که آن‌ها باید روحیه ژوتا را همیشه در همین حد نگه دارند. او در خصوص وضعیت داروین نونیز گفت: «داروین هم یکی از بازیکنان جاه‌طلب تیم ما است. روحیه جنگندگی مهاجمان باعث شده تا نبود محمد صلاح به چشم نیاید.»

دیوگو ژوتا و داروین نونیز نقش تاثیرگذاری در پیروزی پرگل لیورپول مقابل بورنموث داشتند و هر کدام 2 گل برای قرمزهای مرسی‌ساید به ثمر رساندند تا جایگاه‌شان در صدر جدول لیگ برتر انگلیس تثبیت شود.

لیندرز در بخشی از صحبت‌هایش در خصوص شرایط مصدومان لیورپول اعلام کرد اندی رابرتسون از مصدومیت طولانی‌مدت خود رهایی یافته و در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه می‌تواند مقابل فولام به میدان برود. ترنت الکساندر آرنولد و دومنیک سوبوسلای هم برای دیدار مقابل نورویچ سیتی در جام حذفی آماده خواهند بود.

1428