اعلام ترکیب منچستریونایتد و لیورپول؛ جنگ برای همه چیز

اعلام ترکیب منچستریونایتد و لیورپول؛ جنگ برای همه چیز

پایگاه خبری فوتبالی- سومین سکانس از تقابل دو دشمن دیرینه فوتبال انگلیس امروز در ورزشگاه الدترافورد برگزار خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، دو تیم منچستریونایتد و لیورپول از هفته ۳۲ لیگ برتر انگلیس و از ساعت ۱۸ برای سومین بار در یکسال اخیر با هم تقابل خواهند کرد. منچستریونایتد پس از شکست هفته گذشته با نتیجه ۴-۳ مقابل چلسی یک دیدار سخت دیگر را مقابل لیورپول در پیش خواهد داشت که پس از برد شب گذشته آرسنال مقابل برایتون به طور موقت و با یک بازی کمتر صدر جدول لیگ برتر انگلیس را به توپچی ها واگذار کرده است. حدود یک ماه قبل و در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس منچستریونایتد به مصاف لیورپول رفت.

 در این دیدار و بر خلاف تصور با وجود بازی بهتر قرمزهای بندر مرسی ساید در ورزشگاه اولدترافورد، این منچستریونایتد بود که در دقایق پایانی بازی در ۹۰ دقیقه عادی و سپس ۳۰ دقیقه اضافی بازی به یکباره متکول شد و با بازی خوبی که به نمایش گذاشت با برد ۴-۳ یکی از جام های لیورپول را از چنگ یورگن کلوپ بیرون آورد. اریک تن هاگ هلندی با از دست دادن پنج امتیاز مقابل برنتفورد و چلسی، از منطقه سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دور مانده و اندک شانس های خود را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دنبال می کند. لیورپول هم کماکان یکی از مدعیان اصلی در مسیر قهرمانی لیگ برتر انگلیس است و بنابراین بازی این دو تیم بسیار حساس خواهد بود.

ترکیب دو تیم برای بازی امروز به شرح زیر است:

منچستریونایتد: اونانا، مگوایر، دالوت، ون بیساکا، کامبوالا، کاسمیرو، برونو فرناندز، مارکوس رشفورد، گارناچو، هویلوند، کوبی ماینو

لیورپول: کلهر، فن دایک، کوانسا، بردلی، رابرتسون، اندو، مک آلیستر، سوبوسلای، دیاز، صلاح، نونیز

۱۰۰۹