چرا لاپورتا و مسی با هم عکس نگرفتند؟

چرا لاپورتا و مسی با هم عکس نگرفتند؟

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته های اخیر شایعاتی در مورد بازگشت لیونل مسی ستاره آرژانتینی به بارسلونا مطرح شده است و خیلی از هواداران تیم کاتالان امیدوار بودند که خوان لاپورتا مدیر بارسلونا در مراسم بهترین های فیفا با لیونل مسی ملاقات و گفتگو کند.

به گزارش فوتبالی، دوشنبه شب مراسم بهترین های فیفا در پاریس برگزار شد اما خبری از ملاقات لاپورتا و مسی با همدیگر نبود و عکس مشترک این دو نیز ثبت نشد. در حقیقت  خبری از ثبت تصویر مشترک میان مسی و لاپورتا نبود و البته کسی هم به این دو فشار نیاورد که عکس مشترک بگیرند. این عکس مشترک می توانست برای هواداران بارسلونا خیلی مهم باشد اما در نهایت این اتفاق رخ نداد.

در حقیقت مسی که جایزه "بست" را کسب کرد، آخرین نفری بود که خودش را به سالن "پلیل" رساند. لئو به همراه همسرش و بدون فرزندانش وارد مراسم شد و مستقیما به صف اول رفت تا کنار امباپه بنشیند و به همین خاطر در زمان ورود به سالن با کسی در ارتباط نبود. چند ردیف عقب تر، خوان لاپورتا در کنار الکسیا ماتیاس و ماپی لئون دو بازیکن تیم زنان بارسا نشسته بود. اگر لاپورتا می توانست با مسی عکس بگیرد، یک موفقیت بزرگ برایش رخ می داد اما در نهایت این اتفاق رخ نداد.

خورخه پدر مسی در هفته های اخیر جلساتی با لاپورتا داشته است اما به نظر می رسد که در این جلسات در مورد مراسم تجلیل از لئو صحبت شده باشد و احتمال بازگشت مسی به نیوکمپ خیلی کم باشد چرا که این بازیکن به تمدید با پی اس جی خیلی نزدیک تر است.

4125