لحظه‌ای که فرگوسن، سرمربی منچستریونایتد را در آغوش گرفت

لحظه‌ای که فرگوسن، سرمربی منچستریونایتد را در آغوش گرفت

پایگاه خبری فوتبالی - سر الکس فرگوسن مربی اسطوره ای منچستریونایتد پس از آن که طلسم شش سال بدون جام برای منچستریونایتد شکسته شد و شیاطین سرخ به قهرمانی جام اتحادیه رسیدند، اریک تن هاگ مربی این تیم را در آغوش گرفت.

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد توانست با پیروزی دو بر صفر مقابل نیوکاسل فاتح جام اتحادیه شود تا اولین جام خود را از زمان فتح لیگ اروپا در سال 2017 کسب کند و به طلسم شش سال بدون جام خود خاتمه ببخشد. یونایتد پس از حذف بارسلونا توانست هفته درخشانش را با قهرمانی در ومبلی در مقابل نیوکاسل تکمیل کند.

تن هاگ بلافاصله پس از کسب اولین جام خود در ومبلی،  با استقبال گرم از جانب الکس فرگوسن مواجه شد.  تن هاگ پس از قهرمانی همچنین به شادمانی در کنار دو بازیکن سابقش در آژاکس یعنی لیساندرو مارتینز و آنتونی پرداخت و با ریچارد آرنولد مدیر اجرایی، آورام گلیزر یکی از مالکان ، مارتین ادواردز مدیر افتخاری و مدیر ورزشی سابق و مایک ادلسون مدیر تیم دست داد و با آنها خوش و بش کرد.

به نظر می رسد که منچستریونایتد برای اولین بار از زمان فرگوسن قرار است که با هدایت تن هاگ طعم خوشبختی را بچشد. آنها سالهای سختی را پشت سر گذاشته اند که بالاخره مربی هلندی به فرشته نجات آنها تبدیل شده است.

4125