رابطه بسیار خوب سرمربی منچستریونایتد با فرگوسن

رابطه بسیار خوب سرمربی منچستریونایتد با فرگوسن

پایگاه خبری فوتبالی - اریک تن هاگ سرمربی هلندی فاش کرد که سرالکس فرگوسن رابطه خوبی با او در منچستریونایتد برقرار کرده است. 

به گزارش فوتبالی، الکس فرگوسن سرمربی سابق منچستریونایتد در بیشتر بازی‌های این فصل شیاطین سرخ در استادیوم حضور داشته و همچنین رسانه‌ها نیز از ملاقات او با اریک تن هاگ پیش از شروع فینال جام اتحادیه تصاویر زیادی منتشر کردند. 

به نقل از سایت اسکای اسپورتس، اریک تن هاگ درباره رابطه‌اش با فرگوسن گفت: "فکر می کنم سرالکس یک میراث بزرگ برای منچستریونایتد به جا گذاشته که آن هم ذهنیت برنده شدن و فتح جام هاست. او فرهنگ جدیدی در این باشگاه خلق کرد. سرالکس نمونه و الگوی بسیار مناسبی برای همه ماست، برای انسانیت و برای تمام افرادی که در محیط باشگاه منچستریونایتد مشغول به کار هستند. امیدوارم بتوانیم او را همیشه خوشحال نگه داریم."

تن هاگ در ادامه راجع به جلسه‌ای که با سرالکس پیش از دیدار با بارسلونا داشت نیز گفت: "خیلی لذت بردم. البته من همیشه از صحبت با افراد باتجربه و موفق لذت می برم و سعی می کنم چیزهای جدیدی یاد بگیرم. او می خواهد کمک کند و احساس می کنید که منچستریونایتد واقعا باشگاه اوست. سرالکس هنوز به یونایتد وفادار و متعهد است. شب بسیار خوبی بود."

4416