چرا تن‌هاگ «فعلا» در منچستریونایتد ماندنی شده‌است؟

چرا تن‌هاگ «فعلا» در منچستریونایتد ماندنی شده‌است؟

پایگاه خبری فوتبالی - اریک تن هاگ مربی هلندی منچستریونایتد فعلا می تواند از بابت صندلی اش خیال راحتی داشته باشد چرا که به واسطه یک حامی سرسخت قرار نیست که به این  زودی ها اخراج شود!

به گزارش فوتبالی، تن هاگ عملکرد ضعیفی داشته است و بسیاری تصور می کنند که با این نتایج ضعیف، اخراج او بهترین گزینه است اما به نظر می رسد که یک حامی پر و پا قرص فعلا پشت او ایستاده است. سر الکس فرگوسن مربی اسکاتلندی سابق یونایتد که همچنان نظرش در میان مدیران یونایتد اهمیت خیلی بالایی دارد، به مدیران شیاطین سرخ گفته که به هیچ وجه نباید تن هاگ را اخراج کنند و باید پشت این مربی بایستند.

حذف منچستریونایتد از جام اتحادیه و قرار گرفتن این تیم در رتبه هشتم لیگ انگلیس باعث شده تا کارنامه این مربی جایی برای دفاع باقی نگذارد اما پیروزی مقابل فولام فعلا شرایط را برای او آرام کرده است. اگر یونایتد امشب بتواند کنپهاگن را شکست بدهد، شرایطش در لیگ قهرمانان اروپا را با ثبات خواهد کرد و صندلی تن هاگ کمی محکم تر می شود اما اگر امشب برنده نشوند، هیچ بعید نیست که مدیران یونایتد بر خلاف خواست فرگوسن و با فشار هواداران، حکم اخراج تن هاگ را صادر کنند.

4125