پیش‌بینی جالب طراح کانال پرسپولیس + عکس

پیش‌بینی جالب طراح کانال پرسپولیس + عکس

پایگاه خبری فوتبالی- به نظر می‌رسد طراح کانال باشگاه پرسپولیس، اتفاقات بازی امروز این تیم مقابل سپاهان را پیش‌بینی کرده بود.

به گزارش فوتبالی، شاید خوشبین‌ترین هوادار پرسپولیس هم تصور نمی‌کرد که تیم یحیی گل‌محمدی بتواند در اصفهان 4 گل به تیم ژوزه مورایس بزند اما پرسپولیس در یکی از بهترین روزهایش در این فصل توانست میزبانش را شکست دهد و راهی مرحله بعدی جام حذفی شود.

نکته قابل توجه اینکه کانال باشگاه پرسپولیس، امروز صبح در طرحی که برای بازی امروز منتشر کرده بود، از چهره نفراتی استفاده کرد که در ورزشگاه نقش جهان، کاملا تاثیرگذار بودند.

سیامک نعمتی که تا قبل از بازی امروز، حتی جایی در لیست تیمش نداشت، موفق شد بعد از ورود به میدان به عنوان بازیکن تعویضی، گل سوم تیمش را بزند.

لئاندرو پریرا دیگر تعویض موفق یحیی گل‌محمدی بود که اگرچه یک موقعیت مسلم گلزنی را از دست داد اما گل چهارم پرسپولیس به خاطر خطای پنالتی سیاوش یزدانی روی این بازیکن به دست آمد.

گئورگی گولسیانی هم که یکی از بهترین‌های پرسپولیس در بازی امروز بود و توانست از روی نقطه پنالتی، دو بار دروازه پیام نیازمند و تیم سابقش را باز کند تا نقش مهمی در برتری تیم یحیی گل‌محمدی در بازی حیاتی امروز داشته باشد.

2636