عکس؛ خنده‌های مودریچ و بنزما پس از کامبک 5 گله مقابل لیورپول

عکس؛ خنده‌های مودریچ و بنزما پس از کامبک 5 گله مقابل لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - لوکا مودریچ و کریم بنزما دو تا از عوامل اصلی پیروزی پنج بر دو رئال مادرید مقابل لیورپول در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آنفیلد بودند.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید موفق شد در مرحله رفت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، در حالی که در ابتدا با نتیجه دو بر صفر عقب افتاده بود، نتیجه را برگرداند و بازی را با نتیجه پیروزی پنج بر دو به پایان برساند.

در این بازی کریم بنزما دو گل به ثمر رساند و با دبل خود نقش پر رنگی داشت. او همچنین پاس گل اول رئال مادرید را به وینیسیوس جونیور داد. لوکا مودریچ هم مثل همیشه در خط هافبک رئال مادرید عملکرد بی نظیری داشت. او پاس گل سوم رئال مادرید را به ادر میلیتائو داد. به نظر می رسد که مودریچ و بنزما علی‌رغم سنی که دارند اما همچنان دو تا از بهترین بازیکنان جهان در پست خود هستند.

پس از به صدا در آمدن سوت پایان بازی لیورپول و رئال مادرید، در تصویری که از بنزما و لوکا مودریچ شکار شده است، می بینیم که کریم بنزما و مودریچ در کنار هم در حال خندیدن هستند و از پیروزی پنج گله مقابل لیورپول لذت می برند.

1471