مدافع باتجربه رئال مادرید در آستانه تمدید قرارداد

مدافع باتجربه رئال مادرید در آستانه تمدید قرارداد

پایگاه خبری فوتبالی- دنی کارواخال پس از عملکرد درخشانی که فصل گذشته از خود به نمایش گذاشت حالا در آستانه تمدید قرارداد خود با رئال مادرید قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، فصل گذشته یکی از بهترین فصل‌های دوران حرفه‌ای دنیل کارواخال بود. او در ترکیب رئال مادرید خوش درخشید و توانست به همراه این تیم جام‌های سوپرکاپ اسپانیا، لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را بالای سر ببرد. او در دیدار فینال لیگ قهرمانان گل اول تیمش را با ضربه سر وارد دروازه بروسیا دورتموند کرد تا موجبات قهرمانی پانزدهم رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا را فراهم آورد.

او در رقابت‌های یورو 2024 نیز برای تیم ملی اسپانیا درخشان عمل کرد و توانست در این تورنمنت نیز عنوان قهرمانی را مال خود کند. این عملکرد هیجان‌انگیز از سوی او باعث شد تا خیلی از هواداران رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا، او را شایسته جایزه توپ طلا بدانند، چرا که هم در عرصه باشگاهی و هم در عرصه ملی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و جام‌های مهمی هم به دست آورد.

حالا شنیده‌ها حاکی از آن است که این بازیکن در آستانه تمدید قرارداد خود با رئال مادرید قرار گرفته است. به نقل از نشریه اسپانیایی آ اس، مدیران رئال مادرید پیشنهاد تمدید قرارداد تا سال 2026 را به دنی کارواخال ارائه کرده‌اند. اگر این قرارداد امضا شود کارواخال حداقل دو فصل دیگر پیراهن رئال مادرید را به تن خواهد کرد. او با درخشش خود در فصل گذشته نشان داده است که حتی در سن و سال بالا هم می‌توان پرتلاش و آماده ظاهر شد.

1428