حمله جدید به رونالدو: نسبت به دوره اولش در منچستریونایتد دچار عقده شده بود

حمله جدید به رونالدو: نسبت به دوره اولش در منچستریونایتد دچار عقده شده بود

پایگاه خبری فوتبالی -  در حالی که بیش از دو ماه از فسخ قرارداد رونالدو با منچستریونایتد می گذرد، همچنان انتقادها از شرایط ستاره پرتغالی در اولدترافورد ادامه دارد.

به گزارش فوتبالی، رونالدو با خاطره بدی از منچستریونایتد جدا شد و حالا گرت کروکس بازیکن اسبق منچستریونایتد در مصاحبه با بی بی سی اسپورت با اشاره به مشکلات رونالدو در دوره دومش در یونایتد گفت:" کریستیانو نسبت به گذشته خود دچار عقده شده بود. برای او خودش بیشتر از تیم اهمیت پیدا کرده بود. به نظرم این نکته بسیار روشن و شفافی است که نتایج منچستریونایتد از زمان قطع همکاری با کریستیانو رونالدو بسیار بهتر شده است و بسیاری از بازیکنان بدون او بهتر کار می کنند. رشفورد حالا دیگر موظف نیست که نقش فرعی را در مقابل بازیکنی داشته باشد که به شدت بی تاب است و می خواهد یاد و خاطره موفقیت های گذشته اش را تکرار کند."

رونالدو هر چند که در فصل گذشته یکی از مهمترین بازیکنان منچستریونایتد بود اما در این فصل به علت اختلافاتش با اریک تن هاگ چاره ای جز جدایی نداشت و در نهایت پس از مصاحبه ای آتشین علیه مدیران یونایتد با فسخ قراردادش راهی النصر شد تا با دریافت دستمزد سالانه 200 میلیون یورو به پردرآمدترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل شود.

4125