بررسی شرایط توسط منچستریونایتد برای بازسازی اولدترافورد

بررسی شرایط توسط منچستریونایتد برای بازسازی اولدترافورد

پایگاه خبری فوتبالی- تئاتر رویاها شدیدا نیاز به بازسازی دارد و سران منچستریونایتد برای این کار برنامه‌ریزی می‌کنند.

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد از دریافت ایده‌های مختلف برای بازسازی ورزشگاه اولدترافورد استقبال می‌کند. یکی از گزینه‌های پیش‌روی شیاطین سرخ، نوسازی کامل این ورزشگاه خواهدبود.

پیش‌بینی می‌شود که تخریب کامل اولدترافورد تصمیم عملی‌ای نباشد، اما آن‌ها هیچ احتمالی را رد نمی‌کنند و همه گزینه‌های موجود را بررسی می‌کنند.

باشگاه هنوز توسعه‌دهنده‌ای را برای همکاری انتخاب نکرده‌است، اما شرکت‌هایی که برای این موقعیت رقابت می‌کنند شروع به ارائه طرح‌های خود کرده‌‌اند.

باشگاه می خواهد استادیوم را به‌روز کند تا تجربه تماشای مسابقه را برای هواداران بهبود بخشد. ورزشگاه 112 ساله به چیزی بیش از یک رنگ‌آمیزی نیاز دارد تا آن را به استانداردهای برخی دیگر از ورزشگاه‌های لیگ برتر برساند.

در طول این سال‌ها بحث روی افزایش ظرفیت در جایگاه جنوبی متمرکز بوده است، اما امروز گزینه‌های زیادی روی میز وجود دارد، زیرا آن‌ها به دنبال بهبود این زمین هستند، که می‌تواند شامل بازسازی کامل تئاتر رویاها باشد.

در این لحظه به‌نظر می‌رسد که اولویت باشگاه انگلیسی اجرای طرحی‌است که به تیم اجازه دهد همزمان با مراحل بازسازی، بازی‌های خانگی خود را در این ورزشگاه برگزار کند.

تا زمان انتخاب پیمان‌کار اصلی، هیچ تصمیمی قطعی نیست و باید منتظرماند تا تصمیم نهایی از طرف باشگاه و نیروی منتصب اتخاذ شود.

9719