قهرمانی کروس و مودریچ این بار بدون کاسمیرو

قهرمانی کروس و مودریچ این بار بدون کاسمیرو

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در سال های اخیر یک مثلث ویژه در خط حمله خود داشته است که متشکل از تونی کروس، لوکا مودریچ و کاسمیرو بوده است.

به گزارش فوتبالی، کاسمیرو در تابستان گذشته تصمیم گرفت رئال مادرید را ترک کند و راهی منچستر یونایتد شد و به این ترتیب مثلث خط هافبک ویژه رئال مادرید از هم پاشید. پس از جدایی کاسیمرو از رئال مادرید، اورلین شوامنی در نقش هافبک دفاعی رئال مادرید حضور پیدا کرد و او به همراه کروس و مودریچ تشکیل مثلث خط هافبک جدید رئال مادرید را داد.

در عکس های قهرمانی های رئال مادرید در سال های اخیر، عادت داشته ایم که قابی از کاسمیرو، کروس و لوکا مودریچ را در کنار هم ببینیم. اکنون خبری از کاسمیرو در این قاب نیست و تونی کروس و لوکا مودریچ در کنار هم عکس گرفته اند و مدال های قهرمانی را در این تصویر بر گردن آن ها می بینیم و همچنین جام قهرمانی در دست آن ها است.

در واقع رئال مادرید بدون کاسمیرو هم همچنان به قهرمانی های خود ادامه می دهد. مادریدی ها به خوبی در سال های اخیر نشان داده اند که یک تیم بازیکن محور نیستند و همواره می توانند پس از جدایی ستاره های خود باز هم به قهرمانی و موفقیت برسند.

1470