پیشنهاد رئال مادرید به ستاره خط دفاعی اینتر

پیشنهاد رئال مادرید به ستاره خط دفاعی اینتر

پایگاه خبری فوتبالی- ایجنت الساندرو باستونی، مدافع ایتالیایی باشگاه اینتر خبر از علاقه رئال مادرید به این بازیکن داده است.

به گزارش فوتبالی، الساندرو باستونی یکی از مدافعان آینده‌دار و بااستعداد فوتبال اروپا و جهان به حساب می‌آید. این بازیکن زیر نظر آنتونیو کونته در اینتر توانست پیشرفت کند و حالا تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان تیمش شده است. او در خط دفاع کم‌اشتباه ظاهر می‌شود و از نظر فنی توانایی بالایی دارد. باستونی یکی از ارکان اصلی موفقیت‌های باشگاه اینتر در چند فصل اخیر بوده است.

عملکرد خوب و درخشان او باعث شد تا توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی به او جلب شود. تولیو تینتی، مدیر برنامه‌های الساندرو باستونی در این رابطه توضیح داد: «چند سال پیش منچسترسیتی برای خرید باستونی تلاش کرد اما موفق نشد. اخیرا رئال مادرید هم سعی داشت تا باستونی را به خدمت بگیرد. اما اینتر یک پروژه بزرگ را پیش می‌برد و حاضر نیست به راحتی بازیکنی در سطح باستونی را از دست بدهد.»

رئال مادرید در این روزها با کمبود مدافع دست و پنجه نرم می‌کند. آن‌ها نیاز مبرمی به خرید یک مدافع وسط باکیفیت دارند تا جای خالی ناچو فرناندز و داوید آلابا پر شود. ناچو فرناندز اخیرا رئال مادرید را به صورت رایگان به مقصد القادسیه عربستان ترک کرد و داوید آلابا هم تا نیم‌فصل مصدوم است. آن‌ها برای خرید آیمریک لاپورت هم تلاش کردند اما باشگاه النصر تمایلی به فروش مدافع اسپانیایی خود ندارد.

باید دید در روزهای باقی مانده از پنجره نقل و انتقالات کهکشانی‌ها می‌توانند یک مدافع مانند باستونی جذب کنند یا خیر؟

1428