درخشش ستاره 36 ساله فوتبال برزیل با دو کاشته مهارنشدنی

درخشش ستاره 36 ساله فوتبال برزیل با دو کاشته مهارنشدنی

پایگاه خبری فوتبالی - هالک ستاره سرشناس فوتبال برزیل در بازی اخیرش برای تیمش اتلتیکو مینیرو با دو ضربه آزاد تماشایی خوش درخشید که یکی از آنها ضربه ای تماشایی با سرعت 120 کیلومتر بر ساعت بود.

به گزارش فوتبالی، اتلتیکو با نتیجه سه بر صفر مقابل دموکراتا پیروز شد که پائولینیو گلزن دیگر بازی بود. هالک اولین گلش در بازی را در دقیقه 13 با یک ضربه ایستگاهی به ثمر رساند. او از فاصله 30 یاردی شوتزنی کرد و ضربه ای را با سرعت 90 کیلومتر بر ساعت روانه دروازه حریف کرد و دروازه را باز کرد. گل دوم وی ضربه ای محکم با سرعت 120 کیلومتر بر ساعت بود و شدت ضربه به حدی بود که کاری از تیم حریف ساخته نبود.بدین ترتیب هالک در عرض 35 دقیقه دبل خود را تکمیل کرد. این بازیکن پس از حضور در پورتو، زنیت و شانگهای به تیم اتلتیکو مینیرو در فوتبال برزیل ملحق شده و همچنان در بهترین شرایط بدنی حضور دارد. پائولینیو گل سوم را زد تا در مسابقات منطقه مینیرو، تیم اتلتیکو بتواند پیروزی قاطعانه ای را کسب کند. 

هالک در حال حاضر 36 سال سن دارد و خیلی ها تصور می کنند که به حق واقعی خود در فوتبال دنیا نرسیده و می توانست در لیگ های بزرگ تری بازی کند و نقش مهمتری در تیم ملی برزیل داشته باشد.

4125