بازیکن کرونایی اتلتیکو مینیرو در خانه‌اش سه مهمانی گرفت

بازیکن کرونایی اتلتیکو مینیرو در خانه‌اش سه مهمانی گرفت

پایگاه خبری فوتبالی - خوان کازارس بازیکن تیم اتلتیکو مینیرو برزیل که نتیجه تست کرونایش مثبت شده به نظر می رسد که علاقه زیادی به احترام گذاشتن به قوانین قرنطینه ندارد. این بازیکن در هفته های اخیر سه مهمانی در خانه اش برگزار کرده و خطر ابتلا به کرونا را به اطرافیانش افزایش داده است.

به گزارش فوتبالی، کازارس درست در روزی که نتیجه تست کرونایش مثبت شد یک جشن دیگر برگزار کرده است، نکته ای که مقامات محلی را به شدت عصبانی کرده است و خواستار برخورد قانونی با وی شده اند. در واقع کازارس و خانواده اش با توجه به قوانین باید در قرنطینه بمانند اما او مهمانانی را از شهرهای دیگر دعوت کرده و عملا خطر ابتلا به کرونا را به شکل قابل توجهی افزایش داده است.

در حقیقت بازیکن تیم اتلتیکو مینیرو در حال حاضر متهم است که سلامت عمومی را به خطر انداخته است و به همین خاطر ممکن است که به یک سال و نیم حبس محکوم شود هر چند که احتمال این که این پرونده با جریمه نقدی به مبلغ 130 هزار رئال برزیل (22 هزار یورو) مختومه شود، بهتر است.  

کازارس در اواسط اردیبهشت هم به خاطر شکستن قرنطینه جنجال ساز شده بود که به همراه روملو اوترو دیگر بازیکن ونزوئلایی در حال فوتبال بازی کردن بود.