حمله پلیس به هواداران خشن برزیلی با اسپری فلفل و گاز اشک آور

حمله پلیس به هواداران خشن برزیلی با اسپری فلفل و گاز اشک آور

سایت رسمی فوتبالی – ماموران پلیس ویژه برزیل برای جلوگیری از خشونت هواداران در بازی کروزیرو و اتلتیکو مینیرو به سمت آنها گاز اشک آور تاب کردند.

به گزارش فوتبالی، کروزیرو و اتلتیکو مینیرو در حالی به مصاف هم در لیگ برزیل رفتند که نگرانی های زیادی در مورد درگیری میان هواداران دو تیم وجود داشت و در نهایت کار به خشونت کشیده شد چرا که هواداران این دو تیم برزیلی به سمت همدیگر صندلی پرت کردند.

در میانه درگیری ها، پلیس ضدخشونت وارد کارشد و با استفاده از اسپری فلفل و مواد دودزا سعی کرد که هواداران را متفرق کند و جلوی درگیری میان آنها را بگیرد. این رفتار باعث شد تا دختر پدرو روچا مهاجم کروزیرو به علت تنفس مواد دودزا راهی بیمارستان شود.

لوان مهاجم اتلتیکو در مورد این درگیری صحبت کرد و گفت:"خانواده ها به ورزشگاه آماده بودند و شاهد صحنه های زشتی بودند. امیدوارم این چیزها روزی به اتمام برسد و هواداران مثل انسان های عادی برخورد کنند."

فابریسیو برونو مدافع کروزیرو هم در این باره صحبت کرد:"من طرفدار این  هستم که برای دربی ها هواداران دو تیم در بازیها یکسان باشند چرا که زیبایی فوتبال همین است اما دیدن این شرایط در فوتبال برای همه ما بد است، به خصوص ما که ترجیح می دهیم نمایش به زیباترین شکل ممکن برگزار شود."