ادامه حاشیه‌های زندگی شخصی هالک؛ دوباره پدر می‌شود

ادامه حاشیه‌های زندگی شخصی هالک؛ دوباره پدر می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - هالک ستاره برزیلی و همسر جدیدش که خواهرزاده همسر سابقش است، به زودی صاحب اولین فرزند مشترکشان خواهند شد.

به گزارش فوتالی، هالک  همسر قبلی اش را پس از دوازده سال زندگی مشترک در ژولای 2019 ترک کرد اما چند ماه بعد بازیکن سابق پورتو با خواهرزاده همسرش سابقش وارد رابطه شد. یکی از نزدیکان این بازیکن در آن زمان گفته بود:" موضع او این است که بسیار شفاف باشد تا جلوی دروغ یا پیام های بدخواهانه را بگیرد. او در ماه ژولای طلاق گرفت و همسر جدیدش کامیلا نیز ماه ها بود که مجرد زندگی می کرد."

هالک و کامیلا در مارس 2020 ازدواج کردند و این بازییکن همه تصاویری که با همسر سابقش "آیران" داشت را از صفحه اینستاگرامش حذف کرد. حالا این زوج اعلام کرده اند که صاحب اولین فرزند مشترکشان خواهند شد هر چند که هالک از همسر قدیمی اش هم سه فرزند داشت. ستاره 35 ساله در پیامی در اینستاگرامش نوشت" امروز با قلبی مملو از تشکر از خداوند می خواهم اعلام کنم که برای چهارمین بار به من فرزندی دیگر ارزانی داشته شده است. قلب من مملو از شادمانی است و فقط می توانم از خداوند تشکر کنم. به جلو نگاه می کنیم و منتظر تولد فرزندمان هستیم تا عشق خود را بی قید و شرط به او تقدیم کنیم. امیدواریم که فرزندمان کاملا سالم و سلامت باشد."

هالک امسال دوباره به فوتبال برزیل برگشته است و در تیم مینیرو بازی می کند.

4125