عکس؛ وایرال شدن عضلات غول‌پیکر هالک با زدن برگردون!

عکس؛ وایرال شدن عضلات غول‌پیکر هالک با زدن برگردون!

پایگاه خبری فوتبالی - گیوانیلدو ویرا ده سوزا ملقب به "هالک" بازیکن برزیلی که سابقه‌ی بازی در تیم ملی برزیل را هم دارد و اکنون در تیم اتلتیکو مینیرو در لیگ برزیل توپ می‌زند، همواره به داشتن چثه‌ای بزرگ و عضلاتی غول پیکر مشهور بوده است و به تازگی تصویری از مدتی پیشِ او که مربوط به زدن یک ضربه‌ی برگردن در تیم اتلتیکو مینیرو است، وایرال شده و مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، هالک که تجربه قهرمانی لیگ های پرتغال، روسیه و چین را دارد، در سال 2014 فاتح سوپرلیگ اروپا شد و تجربه چهار قهرمانی جام حذفی پرتغال و یک بار کسب جام حذفی روسیه را هم دارد. او در تیم ملی برزیل نیز در سال 2013 فاتح جام کنفدراسیون ها شد. این بازیکن به نظر می رسد که تبدیل به یکی از چهره های مطرح لیگ برزیل شده باشد چرا که با وجود بالا رفتن سنش همچنان قدرت تمام کنندگی خوبی دارد و همچنین عضلات و بدن او روی فرم است.

این بازیکن همواره به داشتن عضلاتی تنومند مشهور بوده است و او با زدن ضربه‌ای برگردان در لباس اتلتیکو مینیرو، عضلات قدرتمند خود را نشان داد و تصویری از او در همین حالت وایرال شد که در این تصویر بدن تنومند او به چشم می‌آید.

1470