اولین تصاویر از ستاره تازه‌وارد بایرن مونیخ با شماره 22

اولین تصاویر از ستاره تازه‌وارد بایرن مونیخ با شماره 22

پایگاه خبری فوتبالی - ژائو کانسلو ملی پوش پرتغالی به صورت قرضی از منچسترسیتی راهی بایرن مونیخ شد.

به گزارش فوتبالی، مدافع 28 ساله به صورت قرضی با بند خرید راهی بایرن شده است. حسن سالیحمیدژیچ عضو هیئت مدیره باشگاه بایرن مونیخ در این باره گفت:" خوشحالیم که ژائو کانسلو برای بایرن مونیخ بازی خواهد کرد. او را به صورت قرضی خریدیم و در تابستان می توانیم قراردادش را به حالت دائمی در بیاوریم. ژائو بازیکنی است که مدتی است که به خریدنش فکر می کردیم و به توانایی هایش باور داریم. در سیستم ما گزینه بسیار مناسبی است که با سبک بازی و تحرکش بسیار موثر است و ذهنیت و تجربه اش کاملا برای تیم ما مناسب است. مطمئنم که ژائو در هفته ها و ماه های اینده و برای کسب جامها به ما کمک خواهد کرد."

ژائو کانسلو نیز در مورد این انتقال صحبت کرد:" بایرن باشگاه بزرگی است و یکی از بهترین های دنیا است. انگیزه بالایی داریم تا در کنار این بازیکنان بی نظیر بازی کنم. می دانم که این باشگاه برای جام ها زندگی می کند و هر سال جامها را می برد. عطش موفقیت من را هدایت می کند و بیشترین تلاش خود را در بایرن خواهم داشت."

کانسلو در بنفیکا، والنسیا، اینتر و یوونتوس بازی کرده که در سال 2019 به منچسترسیتی ملحق شد و در تیم انگلیسی در 154 بازی 9 گل زد. این بازیکن در بنفیکا فاتح لیگ، جام حذفی و سوپرجام شد و در ایتالیا نیز اسکودتو و سوپرجام ایتالیا را با یووه کسب کرد و در انگلیس نیز دو بار فاتح لیگ انگلیس و جام اتحادیه شد و سوپرجام انگلیس را هم کسب کرد. کانسلو در 41 بازی ملی هفت گل زده و فاتح لیگ ملت های اروپا 2019 شده است.