ستاره منچسترسیتی، صید غیرمنتظره بایرن مونیخ

ستاره منچسترسیتی، صید غیرمنتظره بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ از سایر رقبا سبقت گرفت و توانست شاه ماهی نقل و انتقالات زمستانی را صید کند.

به گزارش فوتبالی، در آخرین روزهای نقل و انتقالات زمستانی، رسانه های مختلف انگلیسی و المانی انتقال ژائو کانسلو به قهرمان بوندسلیگا را تایید کردند. نشریه بیلبائو گزارش داده است که انتقال ملی پوش پرتغالی منچسترسیتی به بایرن مونیخ به صورت قرضی با بند خرید انجام خواهد شد. بنجامین پاوارد مدافع راست فرانسوی بایرن مونیخ عملکرد خوبی نداشت و بایرن تصمیم گرفت که به سراغ تقویت ترکیبش در این پست برود و کانسلو را به خدمت گرفتند، بازیکنی که بارسلونا هم به شدت به دنبال خریدنش بود.

کانسلو به دوران حضورش در اتحاد خاتمه بخشید آن هم در حالی که در هفته های اخیر جایگاهش در ترکیب اصلی را از دست داده بود. در حقیقت گواردیولا گزینه هایی نظیر ریکو لوئیز و ناتان آکه را برای پست دفاع راست به کانسلو ترجیح می داد و بدین ترتیب ملی پوش پرتغالی تصمیم گرفت از سیتی جدا شود و حالا بایرن مونیخ می تواند چالش بزرگی برای او باشد.

اسکای گزارش داده است که کانسلو در حال حاضر در راه مونیخ است تا تست پزشکی را پشت سر بگذارد و قرارداد امضا کند. بازیکن پرتغالی بدین ترتیب به یکی از ستارگان ترکیب ناگلسمن تبدیل خواهد شد. بند خرید کانسلو در پایان فصل 79.8 میلیون یورو خواهد بود.

4125