ستاره بایرن مونیخ قبل از ترک منچسترسیتی، چه مکالمه‌ای با گواردیولا داشت؟

ستاره بایرن مونیخ قبل از ترک منچسترسیتی، چه مکالمه‌ای با گواردیولا داشت؟

پایگاه خبری فوتبالی - ژائو کانسلو ستاره پرتغالی منچسترسیتی که در حال حاضر به صورت قرضی در بایرن مونیخ توپ می زند، بار دیگر درباره ترک اتحاد و مکالمه‌ای که با پپ گواردیولا داشت، با خبرنگاران گفت و گو کرد. 

به گزارش فوتبالی، در ماه ژانویه در یک انتقال بسیار ناگهانی، کانسلو به صورت قرضی به بایرن مونیخ پیوست و اگرچه باواریایی ها دوست دارند تا در تابستان بعدی، خرید او را با قیمت 70 میلیون یورو، دائمی کنند، اما این موضوع ممکن است از نظر مالی، شرایط آن ها را در فصل آینده، بد کندو کانسلو در زمان حضورش در منچسترسیتی، یکی از مهره های کلیدی پپ گواردیولا بود که الان گفته می شود به خاطر جروبحث با همین سرمربی اسپانیایی، مجبور به خروج از اتحاد شد.  این که چرا منچسترسیتی درست قبل از پایان مهلت نقل و انتقالات زمستانی به بهترین مدافع چپ حال حاضر لیگ برتر اجازه خروج داد، یکی از علامت سوال‌های بزرگ این مقطع از فصل بود.

به نقل از سایت گل، کانسلو درباره این موضوع گفت: "گواردیولا بعد از پایان جام جهانی، یک ترکیب و تاکتیک جدید پیدا کرد که در آن، مدافعان کناری بیشتر به وسط زمین می‌آیند، جایی که من هم بازی کردم و فکر کنم از روند پیشرفت ریکو لوئیز بسیار خوشش آمد. هر بازیکنی دوست دارد بازی کند و احساس مهم بودن داشته باشد. یک بازیکن رقابتی همچون من، کسی که در آرزوی فتح جام‌هاست، فقط دوست داشت بازی کند. من شایسته بازی کردن بودم، اما پپ گواردیولا نظر دیگری داشت."

4416