دبل سیو شبه‌روسی مدافع تراکتور (ویدیو)

دبل سیو شبه‌روسی مدافع تراکتور (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی – در برد خارج از خانه تراکتور مقابل ذوب آهن، به جز رضا اسدی و ریکاردو آلوز سراغ یک بازیکن دیگر هم رفت.

به گزارش فوتبالی، یکی از صحنه‌های جالب بازی دیروز که فیلمش در فضای مجازی وایرال شده، مربوط به دقیقه 52 بود که محمدرضا سلیمانی روی یک توپ‌گیری از جناح چپ تیم حریف، با محمدرضا اخباری کاپیتان تی‌تی‌ها تک به تک شد و بعد از عبور از دروازه‌بان تراکتور، اصلا کار سختی برای به تساوی کشاندن بازی نداشت منتهی در شرایطی که تنها محمد آقاجان‌پور در مسیر بازیکن ذوب آهن قرار گرفته بود، مدافع تراکتور، ضربه بازیکن حریف را شبیه به یک دروازه‌بان طراز اول، با پا مهار کرد.

اما در ادامه توپ برگشتی را هم دیگر بازیکن سبزپوش به سمت دروازه شلیک کرد که باز هم مدافع مازنی تراکتور، این بار با ضربه سر اجازه باز شدن دروازه اخباری را نداد تا در عرض چند ثانیه دوبار دروازه تیمش را نجات داده باشد.

دبل سیو محمد آقاجان‌پور در بازی ذوب آهن و تراکتور

دبل نجات! دروازه تراکتور توسط مدافع این تیم، ذهن‌ها را به سیو زیبایی در لیگ روسیه انداخت که در زمان خود بسیار هم وایرال شد. جایی که چرنوف مدافع تیم روستوف، طوری دروازه تیمش را نجات داد که از آن به عنوان یکی از بهترین عملکرد یک مدافع در نجات دروازه‌اش، نام برده شده است.

دبل سیو مدافع روستوف

اگرچه تفاوت‌هایی بین دو صحنه وجود دارد ولی ارزش کار مدافع مازندرانی به قدری بود که اذهان را به یاد این "دبل سیو" وایرال شده بیندازد. نجات دروازه‌ای که می‌تواند به اندازه نسخه روسی جذاب باشد.

1997