عصای دست خمز؛ آقاجان مدافع راست و چپ تراکتور!

عصای دست خمز؛ آقاجان مدافع راست و چپ تراکتور!

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع بابلی تراکتور در بازی با فولاد در دو پست دفاع راست و چپ برای تیمش بازی کرد.

به گزارش فوتبالی، تراکتور در روزی که به دلیل محرومیت و مصدومیت چند بازیکن خود را در اختیار نداشت، به مصاف فولاد خوزستان رفت و توانست با انجام یک بازی برتر از سد میهمان اهوازی خود بگذرد.

یکی از تغییرات ترکیب پاکو خمز باتوجه به مصدومیت محمد نادری در پست دفاع چپ بود و‌ سعید کریم‌آذر جوان دوباره با نبود هم‌تیمی شناخته شده خود وارد ترکیب شده بود. با این حال این مدافع بومی تی‌تی‌ها باز هم حین بازی مصدوم شد تا خمز مجدداً در ترکیب تیمش دست به تغییر بزند.

تصمیم پاکو دوباره استفاده از بازیکنی است که بیشترین همکاری را با وی دارد. سرمربی اسپانیایی پس از مصدومیت کریم‌آذر به محمد آقاجانپور مدافع راست خود دستور داد به عنوان دفاع چپ بازی کند و باتوجه به نبود مهدی شیری روی نیمکت برای اولین‌بار در این فصل سیامک نعمتی را به پست دفاع راست برد تا هافبک سابق پرسپولیس در تراکتور هم در این پست بازی کرده باشد.

این درحالی است که آقاجانپور همانند بازی با استقلال به عنوان مدافع راست در ترکیب قرار گرفته بود ولی دوباره با مصدومیت یک بازیکن عصای دست پاکو خمز شد؛ بازیکنی که فصل گذشته در پست تخصصی خود عملکرد بسیار خوبی داشت ولی این فصل باتوجه به بازی در پست‌های مختلف و عدم نتیجه‌گیری تیمی تراکتور در برخی بازی‌ها، گاهاً مورد انتقاد هم‌ قرار گرفته بدون اینکه در نظر گرفته شود پست مذکور پست تخصصی وی نبوده است.

1997