گلزن تراکتور در کرمان؛ گنگستری از مازندران!

گلزن تراکتور در کرمان؛ گنگستری از مازندران!

پایگاه خبری فوتبالی - سومین گل فصل مدافع مازندرانی تراکتور همراه با خوشحالی جالب وی باعث شد تا رسانه باشگاه تراکتور به وی لقب "گنگستر" دهد!

به گزارش فوتبالی، گل سوم تراکتور به مس کرمان که در دقیقه ۷۶ و سه دقیقه پس از گل دوم قرمزها به ثمر رسید، همانند آب سردی بر پیکره تیم میزبان بود تا اندک امیدهای نارنجی‌پوشان برای بازگشت دوباره به بازی از بین برود.

گلی که روی یک ضدحمله سریع به دست آمد و تراکتوری‌ها پس از دفع خطر ضربه کرنر حریف به سرعت خود را به محوطه جریمه مس رساندند. پاس خوب رضا اسدی به مدافع پیش‌تاخته تراکتور رسید و آقاجان‌پور با شوتی غیرقابل‌پیش‌بینی از فاصله حدود ۲۰ متری دروازه شهدادنژاد را برای سومین بار فرو ریخت.

گل زیبای مدافع مازندرانی با خوشحالی گل ویژه‌ای هم همراه بود و آقاجان‌پور با بالا بردن آستین‌های خود که به‌نوعی یادآور کاکرو یوگا از کارتون فوتبالیست‌ها هم می‌باشد، مقابل لنز دوربین عکاسان ژست گرفت. خوشحالی گلی که رسانه رسمی باشگاه تراکتور، تصویر آن را با لقب "گنگستر" برای مدافع راست خود منتشر کرد.

این سومین گل فصل مدافع بلندقامت تراکتوری‌ها بود تا آقاجان‌پور همراه با گوستاوو واگنین و محمد قنبری، سه گله‌های فصل تی‌تی‌ها باشند. 

1997