آقاجان‌پور: میل هجومی بیشتری در تراکتور دارم!

آقاجان‌پور: میل هجومی بیشتری در تراکتور دارم!

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع گلزن تراکتوری‌ها معتقد است در این تیم، میل بیشتری برای شرکت در کارهای هجومی دارد.

به گزارش فوتبالی، محمد آقاجان‌پوردر رابطه با تساوی تیمش مقابل ملوان اظهار داشت: قبل بازی تمام تیم هم‌دل شده بودیم که بازی آخر قبل از جام جهانی را با برد تمام کنیم و فاصله امتیازی خود را با صدر جدول کمتر کنیم. بازی را هم خوب شروع کردیم و حمله‌های متعددی داشتیم. خیلی زود هم به گل رسیدیم ولی برخلاف جریان بازی گل خوردیم. متاسفانه نیمه دوم تلاش هایمان برای گلزنی نتیجه نداد و بازی مساوی شد.

آقاجان‌پور گلی که گوستاوو به ثمر رساند را آفساید نمی‌داند: گل سالم ما را کمک داور آفساید گرفت و چندین هفته است تیم ما از داوری ضربه می‌خورد. نکته مهم اینجاست چرا هر داوری که مدتی است از قضاوت دور بوده، اولین بازی خود را باید برای تراکتور داوری کند؟ باید به این مسائل رسیدگی شود و باشگاه پیگیر این ماجرا باشد. تراکتور باشگاه پرطرفداری است و نباید از این مسائل ضربه بخورد.

مدافع گلزن تی‌تی‌ها راجع به گلی که به ثمر رساند اظهار داشت: دومین گل فصلم بود و البته سومین گلی که در باشگاه تراکتور به ثمر رساندم. در ضربات ایستگاهی من برای سر زدن جلو می‌روم. در تراکتور میل تهاجمی‌ام بیشتر شده که البته این موضوع به سرمربی تیم هم مرتبط است. در صحنه گل هم پاس ریکاردو آن‌قدر خوب بود که توانستم گل بزنم‌.

وی ضمن تمجید از ریکاردو آلوز در رابطه با این بازیکن نیز افزود: او خیلی بادقت پاس می‌دهد و جزو بهترین‌هایی است که به لیگ ما آمده و برای تیم خود ما هم که بسیار مثمرثمر بوده است. این که خارجی‌های خوبی به لیگ ما بیایند و کمک کنند اتفاق ارزشمندی است.

آقاجان‌پور در پاسخ به این سوال که به نظر روابط خوبی با تی‌تی‌ها پیدا کرده چنین پاسخ داد: این لطف هواداران تراکتور به من است و از محبتشان متشکرم. لیاقت آن‌ها همیشه بهترین‌هاست و باید تراکتور همیشه جزو مدعی‌ها باشد و برای قهرمانی بجنگد. یکی از آرزوهای قلبی من این است که بتوانم با پیراهن این تیم قهرمان لیگ برتر شویم. امسال هم روند تیم از راس باشگاه تا بازیکنان و کادرفنی طوری است که همه تلاشمان را می‌کنیم تا تیم شرایط خوبی داشته باشد و اگر همین روال ادامه داشته باشد، به امید خدا اتفاقات خوبی برای تراکتور خواهد افتاد.

وی در پایان راجع به شرایط جدولی تراکتور عنوان داشت: فاصله آنچنان زیادی با صدر نداریم و اختلاف امتیاز طوری است که می‌شود جبران کرد. باید در این تعطیلات روی نقاط ضعف خود کار کرده و آن‌ها را ترمیم کنیم. تراکتور تیم پرطرفداری است که هوادارانش همیشه یار دوازدهم ما هستند و امیدوارم بعد از جام جهانی شاهد حضور آن‌ها در استادیوم‌ها باشیم چرا که قوت قلب بزرگی برای تیم هستند.

1997