روزهای خوب مهاجم مراکشی: هت‌تریک مقابل بوفون

روزهای خوب مهاجم مراکشی: هت‌تریک مقابل بوفون

پایگاه خبری فوتبالی - ولید شدیره در بازی معروف اسپانیا و مراکش در یک هشتم نهایی جام جهانی قطر خود را به دنیا شناساند.

به گزارش فوتبالی، مهاجم 24 ساله مراکشی که شماره 21 را به تن داشت، در وقت اضافه حسابی اونای سیمون دروازه بان تیم ملی اسپانیا را ازار داد هر چند که نتوانست گلزنی کند. ولید حالا در لیگ دسته دو ایتالیا در تیم باری می درخشد.

در حقیقت شدیره در بازی اخیر باری مقابل پارما هت تریک کند. ولید سه بار دروازه جیانلوئیجی بوفون دروازه بان اسطوره ای فوتبال ایتالیا را باز کرد تا باری با نتیجه چهار بر صفر به پیروزی برسد. البته یکی از سه گل شدیره به خاطر برخورد به بازیکن حریف، گل به خودی ثبت شد و دو گل دیگر نیز از روی نقطه پنالتی بود.

شدیره با هیجان زیادی گلهایش را جشن گرفت. شدیره تجربه حضور در پارما را هم دارد هر چند که هرگز برای این تیم در بازیهای رسمی حضور پیدا نکرد. این مهاجم مراکشی در این فصل هفده گل زده که دوازده تایش در سری بی بوده و آقای گل مسابقات است و پنج گل هم در کوپا ایتالیا زده است. عملکرد درخشان این مهاجم باعث شده تا تیم های لیگ های بزرگ تر به او نگاه کنند و شرایط جذبش را دنبال کنند.

در حال حاضر ناپولی صدرنشین لیگ ایتالیا یکی از تیم هایی است که به جذب ولید فکر می کند هر چند که وایادولید در اسپانیا هم شرایط جذب این مهاجم مراکشی را زیر نظر دارد.

4125