ابتکار جالب پارمایی‌ها با حضور بوفون؛ با ما سنگ کاغذ قیچی بازی کنید!

ابتکار جالب پارمایی‌ها با حضور بوفون؛ با ما سنگ کاغذ قیچی بازی کنید!

پایگاه خبری فوتبالی - به دنبال استقبال بسیار زیاد هواداران فوتبال در ایتالیا از بازی سنگ کاغذ قیچی بازیکنان و اعضای باشگاه پارما، مقامات این تیم ایتالیایی تصمیم گرفتند که یک دوره از این مسابقات را با حضور هواداران و بازیکنان تیمشان برگزار کنند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، بعد  از آن‌ که انجام بازی سنگ کاغذ قیچی در اردوی باشگاه پارما با حضور جیانلوئیجی بوفون، اسطوره‌ی دروازه بانی ایتالیا و جهان مورد استقبال شدید فوتبال دوستان در این کشور اروپایی قرار گرفت، مقامات این تیم ایتالیایی تصمیم گرفته اند یک دوره تورنمنت سنگ کاغذ قیچی با حضور بوفون افسانه ای و سایر بازیکنان این باشگاه، برای هواداران برگزار کنند.

هواداران برای حضور در این تورنمنت باید مبلغی را به عنوان حق عضویت پرداخت کنند که البته این مبالغ نیز به انجام کارهای عام المنفعه و خیریه‌ ها اهدا می‌ شود. هر هوادار هم باید در این مسابقات در کمپ تمرینی باشگاه پارما حضور یابد و دست کم با شش بازیکن از تیم پارما بازی کند. در صورت پیروزی در این شش رقابت، بازیکن برنده باید با غول مرحله آخر این مسابقات که جیانلوئیجی بوفون خواهد بود نیز برای کسب عنوان نخست مسابقه دهد.

با توجه به استقبال بسیار گسترده ای که از سنگ کاغذ قیچی بازی کردن بوفون و بازیکنان پارما در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی صورت گرفت، پیش بینی می شود که برگزاری این تورنمنت نیز با استقبال گسترده هواداران فوتبال در ایتالیا مواجه شود. 

9404