نگرانی جدید استقلالی ها: استقلال و سانتاکلارا بر سر محبی وارد دعوا شدند!

نگرانی جدید استقلالی ها: استقلال و سانتاکلارا بر سر محبی وارد دعوا شدند!

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل استقلال درباره وضعیت محمد محبی در برنامه فوتبال برتر توضیحاتی ارائه کرده که می تواند برای استقلالی ها کمی تا حدودی نگران کننده باشد.

به گزارش فوتبالی، علی فتح‌الله ‌زاده درباره وضعیت وینگر بوشهری استقلال در برنامه فوتبال برتر خبر داد که باشگاههای استقلال و سانتاکلارا به صورت رسمی وارد دعوا شده اند:"ما با سانتاکلارا وارد دعوا شدیم. هرچه بگویم ممکن است اشتباهاتی رخ دهد که نتوانیم در دادگاه دفاع مناسبی داشته باشیم. من مطمئنم که ما کارمان را درست انجام داده ایم و انشالله که نتیجه هم می‌گیریم حداقل اینکه از زمانی که من آمده ام ما هیچ کم کاری در پرداخت نداشته‌ایم."

این صحبتهای فتح الله زاده از این نظر نگران کننده است که اولا مدیرعامل استقلال از واژه دعوا استفاده کرده و ثانیا اینکه گفته ممکن است استقلال در دادگاه نتواند، دفاع مناسبی در این پرونده داشته باشد.

مدیرعامل استقلال در این باره گفته است:" با وجود اینکه ما پول داده بودیم باز هم من به یک جای دیگر پول دادم که ۹۰ هزار دلار هم به حساب این تیم نشست اما باقی آن به حساب ننشست. ما قصوری نداشتیم و تحریم ها به ما اجازه پرداخت منظم نداده است."

اگر کار به دیوان حل اختلاف فیفا کشیده شده باشد، باید منتظر رای اولیه فیفا ماند که اگر به ضرر استقلال صادر شود، آن وقت محبی شاید نتواند برای استقلال به میدان برود و جلوی بازی او گرفته شود. باید دید دیوان حل اختلاف فیفا که نشان داده تحریم بودن ایران برایش چندان اهمیتی ندارد، استقلال را درک می کند یا باز هم به ضرر یک باشگاه ایرانی رای می دهد. تجربه ثابت کرده که در اینگونه مواقع به ضرر باشگاه ایرانی رای صادر می شود!

6963