رونمایی از شرط آجورلو برای حضور در استقلال

رونمایی از شرط آجورلو برای حضور در استقلال

پایگاه خبری فوتبالی- شرط مصطفی آجورلو برای قبول مدیرعاملی استقلال چه بود؟

به گزارش فوتبالی، مدیرعامل استقلال که بعد از برکناری از این باشگاه، با هیچ رسانه‌ای صحبت نکرده بود، به تازگی و در یک مصاحبه اینترنتی، درباره دوران حضورش در استقلال، صحبت کرده است.

او که در زمان انتخابش به عنوان مدیرعامل استقلال، رابطه خوبی با وزیر ورزش داشت، در بخشی از این مصاحبه، از شرطش برای قبول این پست رونمایی کرده است:  گفتم به شرطی می‌آیم که هم رییس هیئت مدیره باشم و هم مدیرعامل؛ نه بخاطر اینکه جاه طلبی فردی داشته باشم، آن روز جاه طلبی من به خاطر حل مشکل استقلال بود.

آجورلو با این مقدمه کوتاه، سراغ ادامه صحبتهایش می‌رود: . در ۹ سالی که استقلال قهرمان نشده، به نظر شما مشکل کجاست؟ درست است دوستان گفتند وزیر قبل پرسپولیسی بوده و پسرش و ... همه کار کردند؛ این مسائل شاید درست باشد و شاید هم غلط باشد اما به نظر من مشکل ۹ ساله عدم قهرمانی استقلال، در خود استقلال بود؛ در مدیرعاملی و هیئت مدیره‌ و رییس هیئت مدیره‌اش. دعوا در آنجا بود. اولین کاری که من در این تصمیم کردم، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل را یکی کردم تا یک گروه از بازیکنان و پیشکسوتان و هواداران و فضای مجازی با این نباشند و یک سری با دیگری و فردا صبح اینها را به جان هم نیندازند.

1984