توضیح جدید آجورلو درباره برکناری‌اش از مدیرعاملی استقلال: با من تسویه حساب شخصی و حزبی انجام شد!

توضیح جدید آجورلو درباره برکناری‌اش از مدیرعاملی استقلال: با من تسویه حساب شخصی و حزبی انجام شد!

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل اسبق استقلال چگونگی برکناری ناگهانی‌اش از این سمت را دوباره شرح داد.

به گزارش فوتبالی، مصطفی آجورلو مدیریت استقلال در فصل 1400-1401 در اختیار داشت و آبی‌ها در دوران او پس از سال‌ها جام لیگ برتر را بالای سر بردند. آجورلو فصل بعد را هم در استقلال ماند اما در پاییز بود که ناگهانی برکنار شد تا علی فتح‌الله‌زاده جایگزین او شود.

کنار رفتن آجورلو شایعات زیادی را درباره عملکرد او به همراه داشت. به ویژه برخی ادعاها درباره هزینه های زیاد و میلیاردی او که مدیرعامل جدید و حتی مدیران بعدی استقلال هم مطرح کردند و ادعاهایی سنگین علیه آجورلو مطرح شد. بعد از آنکه استقلال نتوانست بدهی استراماچونی را در موعد مقرر صاف کند و از آسیا حذف شد، باز هم مسئولان باشگاه تقصیر را تا حدود زیادی به گردن مدیریت آجورلو انداختند.

او حالا بعد از گذشت مدت‌ها، گفت‌وگویی با خبرگزاری تسنیم داشته و در خصوص چگونگی برکناری‌اش توضیحاتی را ارائه داده است. او که برکناری خود را به خاطر قهرمانی و برخی تسویه‌ حساب‌های شخصی و حزبی می‌نویسد و می‌گوید در کودتایی شبانه برکنار شده، ادعای معاون وزیر ورزش را هم رد می‌کند. محمد پولادگر پیش‌تر گفته بود که آجورلو به این خاطر برکنار شده که برخی از اعضای هیات مدیره استقلال از او شکایت‌هایی داشته‌اند.

آجورلو در واکنش به این ادعای پولادگر، گفته است: "ما با هم صحبت کردیم و ایشان همان شب به من گفت؛ آقای آجورلو تصمیم گرفته‌اند شما را کنار بگذارند و این کار از جانب من نیست، باید اجرا کنیم و خواستم شما در جریان باشید. ان‌شاءالله آقای پولادگر مصاحبه کند و بگوید این ادعای من نادرست است و اینطور نبوده که دلیل اتخاذ این تصمیم را بیان کرد. من فقط یک جمله به دوست قدیمی خودم می‌گویم که آقای پولادگر، آخرت خودت را برای دنیای دیگران نباید خراب کنی و حقیقت را بگو. من رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بودم و هنوز هم در ثبت شرکت‌ها نام بنده را تغییر ندادند، بعد جلسه هیات مدیره بدون اطلاع رئیس هیات مدیره در وزارت ورزش برگزار می‌شود؟ شبانه یک به یک به اعضای هیات مدیره زنگ می‌زنند بیایید، صورتجلسه آماده کرده‌ایم و امضا کنید که برخی از همان اعضا با من تماس می‌گیرند و می‌پرسند آقای آجورلو چه کنیم؟ برخی هم که حاضر نشدند امضا کنند، به دیگران هم مسائل غیرواقعی گفتند و مدعی شدند تصمیمی است که اتخاذ شده و شما باید امضا کنید. حالا می گویند از ابتدا تصمیم هیات مدیره بود؟ ان‌شاءالله همه ما در پیشگاه مردم راست می‌گوییم. به این سؤال من جواب بدهند که چرا رئیس هیات مدیره و مدیرعامل را در جلسه دعوت نکردند؟"

البته ای کاش آجورلو درباره ماجرای تسویه حساب شخصی و حزبی بیشتر توضیح می داد چرا که از نظر سیاسی، سردار آجورلو و دولت در یک سمت و سو به نظر می رسند.

2509