آجورلو و آزمون سخت انتخاب سرمربی استقلال

آجورلو و آزمون سخت انتخاب سرمربی استقلال

پایگاه خبری فوتبالی- استعفای ناگهانی فرهاد مجیدی از هدایت استقلال مدیران این باشگاه را  در شرایط سختی قرار داده است.

به گزارش فوتبالی، استقلال بعد از سپری کردن فصلی رویایی و قهرمانی در لیگ برتر آن هم بدون شکست، بعد از جدایی غیرمنتظره مجیدی، این روزها در شرایط سختی قرار گرفته و مدیران این تیم و در صدر آنها مصطفی آجورلو مدیرعامل این تیم برای انتخاب سرمربی فصل آینده آبی های پایتخت حسابی تحت فشار هواداران میلیونی این باشگاه در فضای مجازی قرار گرفته اند.

تا امروز مربیانی همچون آندره‌آ استراماچونی، جواد نکونام و رضا عنایتی نامشان برای هدایت استقلال در رسانه ها مطرح شده که استراماچونی این ماجرا را صراحتا تکذیب کرد و نکو در فولاد ماند.

 در 24 ساعت اخیر برخی رسانه ها عنایتی را نزدیک ترین گزینه برای نشستن روی نیمکت استقلال دانستند اما هنوز هیچ چیز قطعی نیست و بازهم اخباری مبنی بر تمایل مدیران استقلال برای جذب مربی خارجی مطرح شده است اما تا همچنان هواداران استقلال در سردرگمی محض به سر می‌برند.

حالا آجورلو که بعد از قبول مدیرعاملی استقلال در فصل گذشته٬ توانست بار دیگر جایگاه و اعتبار مدیریتی اش در ورزش ایران را ثابت کند در شرایط بسیار حساس و سختی قرار گرفته٬ باید دید او می تواند با انتخاب یک سرمربی توانمند و مورد اقبال هواداران استقلال را در مسیر موفقیت حفظ کند یا نه.

9697