رقابت تیم ملی برزیل با پرتغال بر سر ژوزه مورینیو

رقابت تیم ملی برزیل با پرتغال بر سر ژوزه مورینیو

پایگاه خبری فوتبالی - فدراسیون فوتبال برزیل آماده است تا مذاکرات خود را با ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی فعلی تیم آ اس رم آغاز کند.

به گزارش فوتبالی، با توجه به این که تیم ملی پرتغال هم به دنبال این است تا ژوزه مورینیو را به زودی به عنوان سرمربی خود انتخاب کند، اکنون میان فدراسیون فوتبال برزیل و فدراسیون فوتبال پرتغال یک رقابت بر سر ژوزه مورینیو شکل گرفته است. در واقع در ابتدا به نظر می رسد که مورینیو به طور قطع سرمربی بعدی تیم ملی پرتغال پس از اخراج فرناندو سانتوس باشد اما اکنون برزیل می خواهد او را جایگزین تیته کند.

طبق گزارش روزنامه La Repubblica، فدراسیون فوتبال برزیل ژوزه مورینیو، سرمربی رم را برای هدایت تیم ملی برزیل در نظر دارد و یک واسطه را برای آغاز مذاکرات با خورخه مندس که ایجنت ژوزه مورینیو است، تعیین کرده است.

آخرین شنیده ها از رسانه های ایتالیایی حاکی از آن است که تیم آ اس رم حداقل تا پایان فصل اجازه جدایی ژوزه مورینیو را نخواهد داد و بدین ترتیب به نظر می رسد که مورینیو پس از پایان فصل جاری باشد که راهی تیم ملی برزیل یا تیم ملی پرتغال شود.

آنچلوتی گزینه قبلی تیم ملی برزیل بود اما کارلو آنچلوتی به صراحت گفت که تا قبل از این که رئال مادرید او را اخراج کند، جایی نخواهد رفت.

1470