چرا مورینیو پیشنهاد تیم ملی پرتغال را رد کرد؟

چرا مورینیو پیشنهاد تیم ملی پرتغال را رد کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - به تازگی روبرتو مارتینز به عنوان سرمربی جدید تیم ملی پرتغال انتخاب شده است و به این ترتیب مورینیو همچنان در تیم آ اس رم خواهد ماند.

به گزارش فوتبالی، یکی از اصلی ترین گزینه های فدراسیون فوتبال پرتغال برای هدایت تیم ملی این کشور، ژوزه مورینیو بود که در نهایت به نظر می رسد که مورینیو پیشنهاد هدایت تیم ملی پرتغال را نپذیرفته است و روبرتو مارتینز به عنوان سرمربی تیم ملی پرتغال انتخاب شده است.

ژوزه مورینیو پس از پیروزی تیم آ اس رم با نتیجه یک بر صفر مقابل جنوا در رقابت های جام حذفی ایتالیا، در کنفرانس مطبوعاتی خود درباره پیشنهادی که فدراسیون فوتبال پرتغال به او داده بود، گفت:« می خواهم فرصت را غنیمت بشمارم و از رئیس فدراسیون فوتبال پرتغال تشکر کنم، زیرا آن چه به من گفت باعث افتخارم شد. او گفت من اولین گزینه نیستم، بلکه تنها گزینه هستم و هر کاری‌ کرد تا من را به خانه خودم ببرد. این برخورد باعث غرور من شد. من نرفتم، اینجا هستم و هر روز تمام تلاشم را می کنم و اینکه در رم خوشحالم و احساس خوبی دارم.»

در واقع از این گفته ها این گونه برداشت می شود که ژوزه مورینیو به خاطر ماندن در رم پیشنهاد هدایت تیم ملی پرتغال را رد کرده است.

1470