پیام احساسی نیمار: از نظر روحی و ذهنی وضعیت خیلی بدی دارم!

پیام احساسی نیمار: از نظر روحی و ذهنی وضعیت خیلی بدی دارم!

پایگاه خبری فوتبالی - نیمار جونیور ستاره تیم ملی برزیل و باشگاه پاریسن ژرمن با انتشار پستی در شبکه‌های مجازی از وضعیت بسیار بد روحی و روانش‌اش پس از حذف سلسائو از جام جهانی 2022 گفت. 

به گزارش فوتبالی، در کمال ناباوری برزیل که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در این تورنمنت محسوب می‌شد، در مرحله یک چهارم نهایی نتوانست از پس کرواسی بربیاید و در نهایت در ضربات پنالتی مغلوب کروات‌ها شدند تا بار دیگر دستشان از جام کوتاه بماند. 

نیمار با انتشار پستی در شبکه‌های مجازی نوشت: "از نظر روحی و ذهنی داغونم. این شکست ضربه مهلکی به من زد. حدود ده دقیقه مات و مبهوت مانده بودم و سپس اشک‌هایم سرازیر شد. می دانم این شکست قرار است برای مدت بسیار طولانی مرا آزار دهد. متاسفانه این حقیقت است. ما تا پایان جنگیدیم. من به تمام هم تیمی‌هایم افتخار می کنم، چون به نظرم کسی کم کاری نکرد و همه از جان و دل مایه گذاشتند.  بازیکنان ما شایسته کسب چیزهای بیشتری بودند، برزیل شایسته پیروزی در آن بازی بود، اما در پایان خواست خدا چیز دیگری بود. از حمایت تک تک مردم بسیار تشکر می‌کنم. می‌دانم که مثل همیشه با تمام توان از تیم ملی کشورمان حمایت کردید."

4416