ناسا برای نجات نیمار وارد شد

ناسا برای نجات نیمار وارد شد

پایگاه خبری فوتبالی - نیمار با مصدومیت از ناحیه مچ پای راست بازی مقابل صربستان را ترک کرد و مشخص شد که بازی مقابل سوییس و کامرون را از دست می دهد.

به گزارش فوتبالی، نیمار هنوز به حضور در بازی مقابل کامرون امیدوار است و البته همه چیز به روند درمانش بستگی دارد. بازیکن برزیلی تصمیم گرفت که از تکنولوژی ناسا استفاده کند و بدین ترتیب بتواند یک فیزیوتراپی مناسب را داشته باشد.

نیمار در شبکه های اجتماعی تصویری از مراحل درمان خود منتشر کرد که برای این کار از کفش کمپرسی استفاده کرده است. در حقیقت این تکنولوژی متعلق به ناسا است و برای سرعت بخشیدن به درمان مورد استفاده قرار می گیرد. این کفش سه نوع ماساژ مختلف را با هم ترکیب می کند و به هماهنگ شدن گردش خون در بدن کمک می کند. این درمان به کاهش درد نیز کمک می کند و اسید لاکتیکی اضافه را هم حذف خواهد کرد.

به نظر می رسد که نیمار تمرکز خود را روی حضور در جام جهانی گذاشته تا با آمادگی کامل در صورت صعود بزریل در ادامه مسابقات حضور پیدا کند. نیمار در جام جهانی 2014 نیز دچار مصدومیت شده بود و حالا دوباره  در این جام جهانی نیز مصدومیت گریبان او را گرفته است.

کفش کمپرسی استفاده  شده توسط نیمار متعلق به نسل  دوم "نورماتک" است و برای این طراحی شده تا به ریکاوری کامل ورزشکاران در همه سطوح کمک کند.سیستم های سری دوم 27 درصد کوچک تر هستند و کارایی بهتری نسبت به نسل اول دارند.

4125