نظر نیمار درباره روبرو شدن با مسی در فینال جام جهانی 2022 قطر

نظر نیمار درباره روبرو شدن با مسی در فینال جام جهانی 2022 قطر

پایگاه خبری فوتبالی - رقابت های جام جهانی 2022 قطر تا سه روز دیگر شروع می شود و بدین ترتیب شور و هیجان در دنیای فوتبال به اوج خود می رسد و باید دید که در این دوره از بازی ها چه اتفاقاتی رخ می دهد و اوضاع برای غول های جهان فوتبال به چه شکل پیش می رود.

به گزارش فوتبالی، هم تیم ملی برزیل و هم تیم ملی آرژانتین از مدعی های اصلی قهرمانی در بازی های جام جهانی 2022 قطر هستند و باید دید که شرایط برای آن ها به چه ترتیب پیش می رود. لیونل مسی و نیمار جونیور که هر دو در پی اس جی هم تیمی هستند و پیش‌تر در بارسلونا هم هم‌تیمی بوده اند، تاکنون قهرمان جام جهانی نشده اند و اکنون نیمار در تیم ملی برزیل و مسی در تیم ملی آرژانتین به دنبال قهرمانی در جام جهانی 2022 قطر هستند.

یکی از احتمالات این است که تیم ملی برزیل و تیم ملی آرژانتین در فینال بازی های جام جهانی با هم روبرو شوند. در آن صورت شاهد تقابل لئو مسی و نیمار جونیور در فینال جام جهانی خواهیم بود.

نیمار درباره این احتمال و تقابل با مسی در فینال جام جهانی در گفت و گو با تلگراف گفته است:" به مسی گفتم که در آن صورت من قهرمان خواهم شد و مقابل او به پیروزی خواهم رسید. پس از آن با هم خندیدیم."

1470