جزییات توافق جواهر 16 ساله برزیلی با رئال مادرید

جزییات توافق جواهر 16 ساله برزیلی با رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید توانست از تیم هایی نظیر پی اس جی، بارسلونا و چلسی سبقت بگیرد و اندریک جواهر 16 ساله پالمیراس را به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبالی، اندریک را خیلی ها با نیمار مقایسه می کنند و او  را جدیدترین جواهر فوتبال برزیل به شمار می روند. پدیده 16 ساله تا تابستان 2024  و تا پیش از 18 سالگی نمی تواند وارد فوتبال اروپا شود چرا که قوانین فیفا چنین اجازه ای را به او نمی دهند اما درخشش این بازیکن در فوتبال برزیل باعث شده تا مشتریان خیلی زودتر از حد انتظار برای خریدنش صف بکشند.

پی اس جی یکی از جدی ترین مشتریان اندریک بود اما در نهایت این رئال مادرید بود که برای خرید این بازیکن با مبلغ 35 میلیون یورو نقد به علاوه 25 میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد به توافق رسید. مبلغ پاداش بر اساس جوایز فردی و تیمی تعیین شده است چرا که اگر به طور مثال اندریک بتواند جوایزی نظیر پسر طلایی را کسب کند یا به تعداد گلها و تعداد بازیها یا تعداد جامهای مشخصی برسد، این مبلغ قابل پرداخت خواهد بود. از طرفی نیمی از حق تبلیغات اندریک نیز در اختیار رئال مادرید خواهد بود.

جونی کالافات رییس بخش استعدادیاب های بین المللی رئال مادرید نقشی کلیدی در جذب اندریک ایفا کرد و از طرفی خود این بازیکن هم که از پیشرفت وینیسیوس و رودریگو در رئال مادرید خبر داشت، تصمیم گرفت که مسیری مشابه آنها را طی کند به خصوص که کریستیانو رونالدو اسطوره اندریک است و او حالا می تواند مثل اسطوره اش در رئال بازی کند.

توافق رئال مادرید با اندریک و پالمیراس نهایی است و حالا باشگاه رئال منتظر است تا کاغذ بازیهای اداری انجام شود و فیفا اجازه اعلام رسمی خبر انتقال را صادر کند.

4125