گریه کردن مهاجم آینده رئال مادرید به خاطر ناکامی در گلزنی!

گریه کردن مهاجم آینده رئال مادرید به خاطر ناکامی در گلزنی!

پایگاه خبری فوتبالی - اندریک جواهر برزیلی آینده رئال مادرید به شمار می رود که در سن 16 سالگی به نظر می رسد که فشار زیادی را در پالمیراس تجربه می کند.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید برای خرید اندریک 25+35 میلیون یورو پرداخته است اما این بازیکن تا پیش از 18 سالگی یعنی تا قبل از تابستان 2024 حق پیوستن به رئال مادرید را نخواهد داشت.

اندریک در این فصل به مهاجم فیکس پالمیراس تبدیل شده اما شروع فصل خوبی نداشته است. اندریک در فصل گذشته در هفت بازی در پالمیراس سه گل زده بود اما در این فصل در ده بازی هنوز موفق به گلزنی نشده است. اندریک در هشت بازی فیکس بوده اما همچنان پایش به گلزنی باز نشده ان هم در حالی که به عنوان مهاجم اینده رئال مادرید، انتظارات زیادی از او وجود دارد.

اندریک در بازی شب گذشته پالمیراس و در دقیقه 60 در حالی تعویض شد که باز هم در گلزنی ناکام مانده بود. بازیکن برزیلی با ناراحتی پیراهنش را روی سرش کشید و روی نیمکت نشست. در پایان بازی در زمانی که از ابل فریرا سرمربی پالمیراس در مورد اندریک پرسیده شد، گفت که بازیکن برزیلی به خاطر گل نزدنش گریه کرده است و باید فشارها روی این بازیکن 16 ساله کمتر شود تا با ارامش بازی کند چرا که بالاخره اولین گل فصلش را خواهد زد و نیازی نیست که به او استرس وارد شود.

4125